vrijdag 3 februari 2012

Ik lees nog wel mee hoor!!

Hallo allemaal!

Ik zag dat het alweer een hele tijd terug was dat ik iets van me heb laten horen. Ik ben hier een beetje druk met van alles en nog wat. Na de zieke diertjes is de boel behoorlijk uitgedunt en heb ik nog maar 3 fretjes over. En dus ook meer tijd zou je zeggen! Maar nee...Inmiddels hebben mijn vriend en ik de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en zijn we druk in de weer met schuren, schilderen, behangen enz. En heb ik 's avonds niet meer de puf om een stempel in de kleuren.

Afgelopen week heb ik ook al mijn spulletjes ingepakt en ben zwaar aan het afkicken! Mijn nieuwe stempels enzo zijn ongebruikt zo een doos in gegaan :-(. Maar als we over zijn heb ik wel een hele grote kamer waar ik alle ruimte heb om te knutselen!

Ook heb ik leuk nieuws! Ik word moeder! Ben nu 12 weken zwanger en dat vreet ook van mij energie haha.

Maar ik verwacht met een maand weer helemaal aanwezig te zijn en dat het niet meer bij meelezen blijft maar dat ik ook weer lekker meedoe!

Groetjes Renske

5 opmerkingen:

  1. Renske, gefeliciteerd dat je moeder wordt, ik had het natuurlijk al gehoord van Monique.
    Succes met schilderen en behangen, doe je wel rustig aan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans, beetje late reactie, maar ik heb weer internet. Heel erg bedankt voor de felicitatie! Behang en schilderwerk is bijna klaar, alleen de trap nog en dan inrichten. En ik doe het uiteraard rustig aan.

      Verwijderen
  2. Renske gefeliciteerd met je zwangerschap wat ontzettend leuk.
    Heel begrijpelijk hoor dat je weinig tijd hebt om te bloggen.
    je nieuwe woning helemaal in orde maken vergt een hoop energie en tijd. Dan nog zwanger zijn kost ook een hoop energie en dan is het logisch dat je 's avonds bek af bent.
    Geniet lkkr van alles het bloggen komt wel weer.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de felicitatie! De woning is bijna klaar en kan bijna ingericht worden. Tot die tijd vermaakt mijn moeder zich met al mijn knutselspullen haha. Maar ik kijk er echt al naar uit om weer een kaartje te maken.

      Groetjes Renske

      Verwijderen
  3. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Wat leuk dat je ook fretjes hebt, jammer dat het even niet zo goed met ze ging, zo eens even kijken of je foto's op je blog hebt. Was er iets aan de hand met je fretten of was het gewoon pech?

    Elke 10e van de maand plaats ik een update over dit borduurwerk, ik ben intussen wel een heel eind verder dan op de foto waar je op reageerde, maar dat zul je donderdag dan wel zien.

    Leuke kaarten maak je. En gefeliciteerd met je aankomend moederschap! Groetjes, Corina

    BeantwoordenVerwijderen