zondag 23 oktober 2011

Drucilla...

Hallo!! Daar zijn we weer! Drukke tijd gehad, veel gedaan en dus weinig tijd gehad voor leuke dingen. Maar voor leuke dingen moet je af en toe tijd maken, dus heb ik dat maar gedaan. Ik had een leuke challenge gezien bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging. En om eens af te wijken van mijn standaard vierkante kaart moest ik meedoen. Ook omdat het thema best lastig was, een leuke uitdaging dus.

Ik heb gekozen voor het afdrukje van Kraftin Kimmie. Ik ben zo gek op deze stempels! Ik vond het best lastig omdat Halloween niet mijn ding is, ik heb niks met de kleuren paars en oranje. Maar ik ben in mijn papierbak gedoken en heb het papier echt een week samen met de afbeelding op mijn bureau laten liggen. Ik wist echt niet wat ik er mee moest haha. Maar het is gelukt!




Het patroon van de kaart komt van de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Het papier komt uit een blokje van Kruitvat, de bloemen uit mijn bloemendoos en de kleine bloemetjes met de kleinste Nellie Snellen bloemen pons. De takjes en de vlinder zijn stansjes van Olba en Marianne Design. Verder afgewerkt met wat paarse en zwarte strass steentjes.

Deze kaart doet mee met Challenge #4 bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging

6 opmerkingen:

  1. Leuke Halloweenkaart heb je gemaakt, echt een griezelkaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zeg! Hij is erg mooi geworden.
    Bedankt voor je deelname en succes met de wedstrijd.
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haihai,
    Ik vind je kaartje keigaaf geworden.
    Dank je wel voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart !! Geweldige leuke stempel.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je tweede prijs wat ontzettend leuk,

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Renske gefeliciteerd met je tweede prijs.
    Ik vond je kaart ook heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen