dinsdag 22 november 2011

Kerstkaartjes

Het is weer even geleden, maar heb in de tussentijd niet stil gezeten! In de afgelopen weken heb ik veel te doen gehad, drukte op het werk, druk met de zieke kat waarvan we hebben besloten dat het echt niet langer meer ging en ik ook geen toekomst zag (en de dierenarts ook niet) in de verdere behandelingen. Heb de moeilijke beslissing genomen om afscheid te nemen van Flip. Hij heeft een mooie leeftijd behaald van 17 jaar en kwam denk ik niks te kort.


Ik ga hem ontzettend hard missen, die luie dikke kater!

Gelukkig heb ik ook wel wat leuks te melden! Mijn vriend en ik gaan verhuizen naar een groter huis, met een tuin en een zolder! Op 14 janurai krijgen we de sleutel en mogen we gaan verbouwen. Kan niet wachten haha. Nu over naar de kaartjes..


Het was van de week precies een jaar geleden dat ik bij mijn moeder mijn eerste kaart had gemaakt. Vind het wel leuk om die creatie te laten zien. Ik kwam hem tegen in de kaartenbak en moest er zelf smakelijk om lachen!



Een waar kunstwerk! Ben er langer mee bezig geweest dan een gemiddelde kaart nu haha.

Nu de kaarten die ik eigenlijk wou laten zien. Ik heb 3 kaartjes gemaakt de laatste 2 weken. Allemaal kerstkaarten.


Voor dit kaartje heb ik papier van Marianne Design gebruikt, ook de creatables zijn van Marianne Design. Het stempeltje is van Magnolia en de tekst is van Kaisercraft. Lintje komt van de plaatselijke tuincentrum en de strasssteentjes van een webwinkeltje (met hele leuke goedkope charms!!) En de ijspegels zijn een pons van Martha Stewart.

Ook hier het papier van Marianne Design. De creatables zijn van marianne design. Stempeltje van Magnolia. Pons ook van Martha Stewart en de charm komt van het dat leuke webshopje.


Dit is de laatste kaart en hiermee wil ik ook meedoen aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Het papier is wederom van marianne design, net als alle creatables. Stempeltje is van Magnolia en het lintje komt van het tuincentrum. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten