donderdag 8 november 2012

Zwanger...

Zow het is even geleden, maar alles is hier weer wat rustiger!
Inmiddels is het huis klaar, mijn hobbykamer ingericht en heb ik ook weer de rust gevonden om langzaam weer wat te gaan doen.


De afgelopen maanden waren erg hectisch, veel klussen, zwanger zijn enz. Maar 29 augustus is hij eindelijk geboren. Onze lieve zoon Joris! En zo cliche als het echt is, is hij het mooiste kindje wat er bestaat!



Nou heb ik ook een kaart gemaakt de laatste week! Een vriendin van me is bijna uitgeteld en ik heb een kaartje gemaakt voor haar. Even laten weten dat we aan haar denken met de laatste loodjes. Ik heb zelf zo'n kaart gekregen van Ans en dat deed mij erg goed. Ik heb het idee ook een beetje van haar afgekeken haha.





Het stempeltje wat ik heb gebruikt is van Kraftin Kimmie, ik heb hem ingekleurd met Aquamarkers. Het papier komt van een papierblok waarvan ik niet meer weet van wie het is haha. De stansjes die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design. Verder heb ik als afwerking wat bloemen , lint, charm en plakparels gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten