vrijdag 7 oktober 2011

Blossom Birds...

Na de beurs moest ik natuurlijk meteen aan de slag met mijn nieuwe lang-naar-gezochte stempel. Ik had nog een patroon liggen van een zogenaamde 'toverkaart' en ben die maar gaan maken. Om het te maken was zo leuk! Ben bang dat ik er vast meer ga maken in de toekomst haha.






Het stempeltje is dus van Penny Johnson. ik hem hem heel licht ingekleurd met aquamarkers. Het bloemetjes papier is van Kars (Romantic flowers) De bloemetjes komen uit mijn voorraad met bloemen en de grote parel is een splitpen van Xenos. In het kleine bloemetje heb ik een beetje perlepen gebruikt en daar weer wat glitters overheen gestrooid. Het stukje lint komt van een tuincentrum in de buurt. De vlinder is van Marianne design en versierd met wat strass steentjes.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen aan de Challenge van Scr@p Cards Challende Blog

3 opmerkingen:

  1. Dit is echt een toverkaart, hoe heb je dat gemaakt? Wat een lief stempeltje heb je gebruikt, je kaartje ziet er prachtig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai renske,

    Wat een mooie aparte kaart.
    Leuk gedaan zo.
    Heel veel succes met de challenge.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is dit een leuke kaart zeg je kan echt toveren, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen