maandag 3 oktober 2011

Magnolia LadyBug...


Afgelopen zondag ben ik met mijn moeder naar de Creabeurs in Hardenberg geweest. Stipt om 10 uur waren wij er en we hebben er de hele dag rond gelopen. Veel leuke dingen gezien, maar vooral veel leuke dingen gekocht! Heel veel papier natuurlijk, 2 lieve stempels, 1 van penny Johnson (blossom bird) en 1 van house mouse (full of hot air), heel veel stansjes, en een randpons en bloemenpons van nellie snellen.
Moe maar voldaan gingen we om 5 uur weer naar huis!


Afgelopen week weer steeds bezig geweest met het kleuren van het plaatje. Ik heb dit stempeltje van mijn moeder gekregen en vond het tijd dat ze ingekleurd werd.





De stempel is weer ingekleurd met Aquamarkers. Het papier wat ik heb gebruikt is van Eline's huis. Ik heb er voor gekozen om alle randjes met de Tim Holtz Paper Distresser te bewerken ( had het apparaatje gekregen en was wel benieuwd naar het effect) Verder is de kaart afgewerkt met wat bloemetjes en wat standjes ( vlinder en blaadjes) en de hartjes van de bloemetjes zijn gemaakt met een engeltjespen ( van de beurs in Hardenberg, ook gekregen van mijn moeder haha)

Met deze kaart wil ik meedoen aan de Challange met thema Herft van The Dutch Magnolia Chickies.

5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi. Ik was zondag ook in hardenberg op de beurs. Was weer een goeie dag, hahaha, ik koop altijd te veel. Leuk dat je meedoet met onze Challenge bij DMCC. Veel succes met je mooie kaartje

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Renske,

    Wat een schattig kaartje.
    Leuk ingekleurd.
    Heel veel succes met de challenge.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renske
    Je kaart ziet er prachtig uit, echt een herfstkaart in deze kleuren. Wij waren zaterdag in Hardenberg.
    Succes met de challenge.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en bedankt voor het meedoen
    bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart
    bedankt voor je deelname aan DMMC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen