zaterdag 29 oktober 2011

Friday Child

Jaaa mensen, ik heb een prijs gewonnen met mijn Halloween kaartje!! Ik ben er heel blij mee!

Afgelopen week ben ik ook weer bezig geweest met een nieuwe kaart, maar daar kwam van alles tussen (overlijden van mijn opa en een doodzieke kat) maar vandaag heb ik hem af gekregen. Met deze kaart wil ik graag insturen bij Nederlandse Kaarten uitdaging. Zij zoeken een nieuwe design leden en dit lijkt me zo leuk!

Het stempeltje wat ik heb gekozen is van Mo manning en heet Friday Child.



Het stempeltje is ingekleurd met aquamarkers. Het papier komt uit een paperpad van de Action. De bloemetjes komen uit mijn bloemendoos, de brad van de Xenos. De blaadjes zijn creatables van Marianne Design. De vlinders zijn een vlinderpons. Verder afgewerkt met perlepen.

Deze kaart doet mee met de Nederlandse Kaarten Uitdaging

1 opmerking:

  1. Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je ook meedoet met de challenge. Het wordt spannend morgen!

    Ik ben volger geworden omdat ik vind dat je prachtige creaties maakt. Kom ook eens kijken op mijn blog, zou ik leuk vinden!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen