zondag 7 augustus 2011

Kraftin Kimmie Angry Ballerina...

Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met een leuke stempel van Kraftin Kimmy. Het was ook een leuke stempel om in te kleuren!







De stempel is ingekleurd met Aqaumarkers. Ik vond het papier van Papermania Summer Bloom hier erg leuk bij passen. Een ruitje en vrolijke stipjes.

De kaart heb ik afgewerkt met een stukje wit lint, een bedeltje, wat bloemetjes van boekenvoordeel en strasssteentjes. En heel veel stickles en pareltjes gemaakt met de perle-pen. De takjes zijn van een creatable van Marianne design.


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel heb je gebruikt, mooi ingekleurd.Het papier past er goed bij.
    Ik zie dat je er ook een volger bij hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai,

    Wat een geweldige grappige stempel en dan dat roze papier en "zoet meisje erbij" helemaal geweldig.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Ik kwam jou tegen op de blog van Heidy en zo nieuwsgierig als ik ben dacht ik hier moet ik even kijken, dat heb ik dus gedaan en ben volger geworden, je maakt mooie kaarten.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen