zondag 21 augustus 2011

Marlene with bird...

Gisteren had ik eindelijk weer eens de rust gevonden om een kaartje te gaan maken. Ik kon toch niks doen het weekend omdat ik op een ziek huisdier moest passen. Ik had dit stempeltje van The Greeting Farm al een tijdje liggen, maar nog nooit wat mee gedaan. Ik vond hem zo schattig!!




Het papier wat ik heb gebruikt is van Eline's huis Roses are red. Het stikseltje heb ik gedaan met mijn naaimachine ( mocht deze ook weer eens uit de kast haha) De stempel heb ik weer ingekleurd met aquamarkers. Het stukje lint komt van een tuincentrum hier in de buurt. Het schortje heb ik met roze stickles bewerkt. De bloemen heb ik op marktplaats gekocht. En de bloemen stansjes die ik verder heb gebruikt zijn van Marianne Design en de kleine blaadjes is pons van mijn moeder. De vlinders zijn gemaakt met een nellie snellen pons. En tot slot de pareltjes komen van een webwinkeltje met allemaal leuke bedeltjes ( en goedkoop!!)

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Renske en wat een grappig stempelafdrukje, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is deze kaart Cute.
    Wat een lieve stempel.
    Vind de kaart super.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen