maandag 29 augustus 2011

Get well...

Afgelopen week heb ik weer wat tijd gevonden tussen alle dingen door om weer een kaartje te maken. Dit keer weer een stempel van The Greeting farm. Het kaartje is voor iemand die in het ziekenhuis ligt. Ik vond deze weer heel leuk om in de kleuren, maar ook een uitdaging!




Het stempeltje is weer ingekleurd met Aquamarkers. Het papier wat ik heb gebruikt is ook weer van Eline's huis. Ik ben zo gek op deze kleuren haha. De bloemen komen van marktplaats en de blaadjes is een stansje van Olba. Verder heb ik nog wat glitters gebruikt, wat pareltjes en een Nellie Snellen Pons ( de kleinste vlinder) De tekst is van Marianne Design.

Nu hopen dat de zieke zich snel weer beter voelt!

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.Leuke takjes heb je gemaakt, dat merk pons ken ik niet.Ik denk dat de zieke zich snel beter voelt als de kaart bezorgd wordt.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renske, heb je een leuke vakantie gehad?
    Ik heb je getagd, kijk even op mijn blog, dan zie wat de bedoeling is, er moet niets hoor!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief schattig kaartje.
    Meis ik dacht dat ik hier al op gereageerd had.
    Vind hem alleen nergens terug ben ik een lkkr troela niet.
    Ik had je ook getagt weet niet of je het leuk vind.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen