zaterdag 24 september 2011

Happy Birthday...

Het is weer even geleden, maar ik heb de tijd gevonden om weer wat met mijn blog te doen. Ik moest jammer genoeg ( ahum ) een week op vakantie en was erg druk met de laatste dingen voor mijn eigen bedrijfje en een paar zieke huisdieren. Maar nu heb wat tijd gevonden om weer een kaart op mijn blog te zetten. Het is een verjaardagkaart die ik voor mijn vriend heb gemaakt. Hij moest erg snel, omdat ik het tussen het inpakken van de vakantiespullen en in de tijden dat hij er niet was, het kaartje moest maken. En ik kan zeggen dat dat best lastig is als je allebei vakantie hebt en dus thuis bent haha.

Het is een kaartje geworden weer met een Penny Black stempel.



Ik heb hem weer ingekleurd met Aqaumarkers. Het papier komt van Kars ( paperpad Party) deze vond ik wel zo leuk met al die feestkleurtjes en feestprintjes. De bloemen weet ik eigenlijk niet meer hoe ik hieraan ben gekomen. De takjes is van een Nellie Snellen pons net als de vlinders. De getallen zijn van een Double Do stansje. En verder afgewerkt met een perlepen.

1 opmerking:

  1. Joh wat heb jij het druk gehad met de zieke beestjes vakantie perikelen en nog "stiekem" een kaartje maken. ben benieuwd hoe je vriend deze leuke mooie kaart vind.
    Ik vind het een scheetje geworden.
    Heel mooi ingekleurd ook.

    heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen