zaterdag 24 september 2011

Geslaagd...

Gisteren en vanmorgen moest ik weer snel een kaart maken. En in het kleuren gaat zoveel tijd zitten! Mijn nicht was geslaag voor haar studie en gaf een feestje, dus daar moest natuurlijk een kadootje en een kaart bij. Wederom heb ik gekozen voor een Penny Black. En een van mijn favoriete stempels van Penny Black, de egel in de hangmat. Heel toepasselijk nu, want na een lange studie kan ze nu einelijk wat rustig aan doen!



Weer heb ik het plaatje ingekleurd met Aquamarkers. Het papier heb ik van mijn moeder gekregen. Het stukje lint komt van een tuincentrum uit de buurt. Doe bloemen uit de bloemendoos en de splitpen van de Xenos. De tekst op ik op een stukje Mica gestempeld en verder afgewerkt met wat strass steentjes.



3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart, je hebt de stempel heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Renske,

    Wat een leuke kaart. Snap helemaal dat je deze stempel zo leuk vind. Mooi ingekleurd ook.
    Wat een mooi lint van het tuincentrum grappig dat je dat daar kan halen.
    Nog gefeliciteerd met je nicht met zo'n geweldige prestatie. Lief dat je zo'n leuke kaart gemaakt hebt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!
    Ik heb zelf ook net de aquamarkers gekregen, maar kan er nog niet zo goed mee overweg.
    Ik vind jouw afdrukje prachtig ingekleurd!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen