zaterdag 24 september 2011

Getagd!...



Ik moest het zeker 3 keer doorlezen voor ik de bedoeling begreep. Maar ik begrijp dat ik 10 dingen over mezelf moet vertellen, dus ik ga me best doen!

1) Ik heb vorig jaar mijn eerste kaart ooit gemaakt! (bij mijn moeder) En sindsdien is het een soort verslaving.
2) Ik ben 28 jaar en woon samen met een hele lieve vriend.
3) Ik ben druk bezig met een eigen bedrijf op te zetten.
4) Ik ben gek op thee drinken met mijn liefste vriendin.
5) Ik hou heel erg van koken.
6) Naast het kaarten maken borduur ik ook heel veel.
7) En dat ik dat stiekem ook 's nachts doe als ik niet kan slapen
8) Ik geen tomaten en slagroom lust
9) Ik werk 24 uur per week.
10) En tot slot, ik een paar uur per dag bezig ben met mijn lieve fretjes en mijn oude (17 jarige) kater

Ik wil de Tag doorgeven aan:

Nadiake geen scrapkaarten, maar wel hele mooie brei/haak werkjes!
Miriam mooie kaarten, maar ook leuke andere dingen!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Renske , leuk dat je mee hebt gedaan.
    Je liefste vriendin zit hier bij mij in de kamer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Renske,

    Wat leuk dat je mee gedaan hebt. Leuk ook om te lezen. Luste ik maar geen slagroom hihihihi.
    Succes met je eigen zaak. vind ik altijd zo stoer van mensen die die stap durven te zetten.
    En borduur ze maar 's nachts is eigenlijk om te slapen hihihihi

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen